Forum Forum klasy 1 H Strona Gwna Forum klasy 1 H
wszystko o naszej 1 H
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UytkownicyUytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj si, by sprawdzi wiadomociZaloguj si, by sprawdzi wiadomoci   ZalogujZaloguj 

Jest to jedyna fryzjerka, która mi odpowiadała i bardzo ni

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum klasy 1 H Strona Gwna -> Uczniowie
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastpny temat  
Autor Wiadomo
Juukla
Dyro



Doczy: 25 Sty 2014
Posty: 688
Przeczyta: 0 tematw

Ostrzee: 0/5
Skd: Finland

PostWysany: Pi 9:47, 11 Kwi 2014    Temat postu: Jest to jedyna fryzjerka, która mi odpowiadała i bardzo ni

raczej to centralnej anglii, jesli zarobie 10funtow/godz to uda sie odlozyc moze.
[link widoczny dla zalogowanych]
bo mam roczne dziecko i ciezko bedzie je zostawic na 3 miesiace...
Czyli gdybyś Ty składała to nic nie płacisz lub mniej.
Yavrum....
[link widoczny dla zalogowanych]
http://www.allegro.pl/item92897836__kolczyki_ masa_perlowa_3_kolory_.html
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
najlepszy doktor Kratochwil z Wrocławia.
Też mam w domu wolnostojącym pająki - takie duże, brązowe, szybkobiegające.

Matka parę lat wcześniej rodziła mojego brata, no i rodziła go chyba ze 40 godzin bo miał prawie 4,5 kg a ona 40 lat i panikara dodatkowo po pęknięciu macicy i takich tam przebojach. [link widoczny dla zalogowanych] Wlasnie skonczylam pierwszy kubeczek , posmakowala mi bardzo , nie moge sie doczekac jutra kiedy wypije nastepna
Szukam moich ulubionych piosenkarzy i zespołów. Takie babsko! Tak jak wspominałam zależało mi na czasie. wklejam ten link przede wszystkim dla bejbi,ale dla innych tez.fajny wyklad psychologa. Jestem przy 8 dniu.. [link widoczny dla zalogowanych]
dzięki Hania! GDZIE KOŃCZY SIE LOGIKA I SENS ZACZYNA SIE TRADE Podstawowych rzeczy się nauczysz, cięcia praktycznie tylko jednego bo przeważnie starsze panie przychodzą chociaż nie tylko... Widziałam ją wczoraj u Szymona i o mało z krzesła nie spadłam, ta babka ma sylwetkę, powięszę jej zdjęcie na lodówce i już nigdy jej nie otworzę Dla mnie było by porażką gdyby choć jedno z dzieci miało tak samo jak moje w szkole czy przedszkolu. Sporo przed wakacjami i troche po - nie radze - szkoda zapozyczony na rozruch tu pieniedzy. POMOCY!!!!
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Awidność- 0,408
[link widoczny dla zalogowanych]
Wtedy byś miala jaśniejszy brąz o 1-2 tony, kóry ewentualnie przy zaciekach można by stonować chwilę farbą albo wyrównać farbą półtrwałą.
[link widoczny dla zalogowanych]
czy te material kostny mialas wlozony po to aby czesciowo wydluzyc noge?
No jasne Taktaczku, będzie dobrze, zobaczysz.
Nastepnie drazniły mnie zapachy jedzenia a potem gotowałam rodzince smaczne wymyslne potrawy, przygotowywałam smakołyki niczego nie próbujac i wogóle mnie nie kusiło.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Tylko mądre i odpowiedzialne podejscie do sprawy pomoze ulżyc nam w tym jak i w wielu innych niepotrzebnych problemach.

jeszcze sobie usta szminką wymaluj i zacznij nosić stanik. [link widoczny dla zalogowanych] ------------------
Czyżby nie chciał? jezeli tak, proszę o opinie. Złote stroje,trzy wokalistki,które w kraju nic nie znacza w kupie wygladaja jak straganiary i sam artysta Wisniewski z bazarowym greendisco.Totalna klapa i wstyd.Wstyd,wstyd.Po trzykroć wstyd. 6.Avril Lavigne - When You're Gone bo nie byla to ani moja wina ani lekarzy,.. [link widoczny dla zalogowanych]
-.07.2013. Nam też po domu biegają kątniki, w ogrodzie mieszka tygrzyk i jakies inne krzyżaki, dzieci to sie nawet martwią czy one mają co jeść, bo te muchy takie małe. Co dzisiaj porabiacie? doktor jednak wprowadzil caly material na raz i mowil, ze bedzie fajnie. U mnie oki.. Piszę o osobach dotknietych tym problemem i bynajmniej nie chodzi o pare krostek. Patulek na mnie działa natychmiastowo kakao puchatek ale z mleczkiem od krowy.
[link widoczny dla zalogowanych]
A teraz po?
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Szukam tez ćwiczeń w Internecie na uda i ćwiczę, ale jako, że dopiero tydzień temu się zmobilizowałam to efektów jeszcze nie ma.
[link widoczny dla zalogowanych]
A ci co zachoruja na starosc to zle zniosa,bo to choroba wieku dzieciecego.
[link widoczny dla zalogowanych]
trzeba sie tez liczyc z tym ze wlosy moga sie troche zniszczyc
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
buziaki.
ale coś jakoś:
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

25.Kim chciałeś być jak byłeś mały? [link widoczny dla zalogowanych] ja też robię soki:jabłko, marchew, burak/kapusta czerwona/seler, albo grapefruit, zielony ogórek, sok z cytryny (jabłko dodaję, żeby można było wypić ten kwas )
siemka ja wypieków nie mam ale jestem bardzo gorąca pod wieczór i mam stany podgorączkowe ale wtedy wskakuje pod kocyk i odrazu lepiej julii- nie ja nigdzie nie wyjezdzam na swieta, zostaje w domu i odpoczywam ty tez? Koniec dyskusji. ja waze w wahaniach 58-64 i nigdy nie mialam wiecej niz 64 w pasie teraz waze 59 i mam 61 i teraz się obudziły, pewnie niedługo sobie pujdą [link widoczny dla zalogowanych]
W piątek będę próbowała sernik z tego przepisu: Dzień 5: . Nie zwlekajcie z pójściem do lekarza. Zaczynamy od pasemek-dluga droga przede mna;/ Zapomniałam dodać , że poprzednia wypowiedz była skierowana do Mark39. a ceny praktycznie identyczne z tego co sprawdzilam na necie ;/////// farba u wojtka 108 zl a u roberta w sumie drozej bo 110 wiec?????
[link widoczny dla zalogowanych]
gowno gowniaste !!!
uzaleznia.NIE BYCIE z kims a zdobywanie!!!
mi sie spóźnił o 4 dni, ale nie wiem czy to przez te cwiczenia,..
czy lewatywa, którą obecnie stosujesz składa się tylko z przegotowanej wody, czy może jeszcze z czegoś dodatkowo?
[link widoczny dla zalogowanych]
pozdrawiam
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Dwa , trzy tygodnie poza domem i stresami z połówka u boku ...
[link widoczny dla zalogowanych]
pytasz o basen...
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Ja zrobiłam kurs w szkole select w warszawie i mogę z czystym sumieniem polecić innym. [link widoczny dla zalogowanych] Mysle,ze bardziej zalezy Ci na samym schudnieciu ,ale nawet w tym przypadku to nie jest dobra metoda bo bardziej szkodzi niz pomaga.
Ta jej chudość jest straszna , aż żal się robi , jak człowiek patrzy na te żyły na ramionach , mogłaby z 10 kilo przytyć , to by ślicznie wyglądała. Serdecznie dziękuję za wypełnienie ankiety, A przeciez hormony dostarczone przez te tabletki sa rowniez wytwarzane przez nasz organizm w czasie ciazy- prawda? Regine, balooniku musiałam odczekać pewien czas ale nie czułam już takiego bólu.Potem zalożyła mi klamre.Miałam ją ok 3 miesięcy.Paznokiec się nie wrastał ale nadal był brzydki tj strasznie żółty i nie przyrósł się można go było podważyć.Zaproponowała mi wymaz z paznokcia.Okazało się że mam tam niegroźną bakterię i przepisała mi specjalny lakier. [link widoczny dla zalogowanych]
pozdrawiam, Taka sobie ja , Pozdrawiam serdecznie i czekam na maila Im bardziej jesteś aktywna, tym bardziej wartość ta rośnie a oznacza to, że możesz więcej zjeść bezkarnie kalorii - jeśli dużo ćwiczysz. Już nic nie rozumiem :/ Zrobiłam test i wynik był negatywny, brzuch ciągle mnie pobolewa, ale @ nadal nie mam, spóźnia mi się już jakies 11 dni. Jak wam minely wakacje?? 2)Klimazz___Dj_Maximo_-_Perversione__2007_Shithead_Cover __clubbers.pl
[link widoczny dla zalogowanych]
I'm determined not to go back to how I used to be.
[link widoczny dla zalogowanych]
Ja jestem dzisiaj dwa miesiace po operacji.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]


Post zosta pochwalony 0 razy
Powrt do gry
Zobacz profil autora
Wywietl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum klasy 1 H Strona Gwna -> Uczniowie Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Moesz pisa nowe tematy
Moesz odpowiada w tematach
Nie moesz zmienia swoich postw
Nie moesz usuwa swoich postw
Nie moesz gosowa w ankietach

fora.pl - za wasne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin