Forum Forum klasy 1 H Strona Gwna Forum klasy 1 H
wszystko o naszej 1 H
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UytkownicyUytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj si, by sprawdzi wiadomociZaloguj si, by sprawdzi wiadomoci   ZalogujZaloguj 

jeśli tak, to chyba wiem o co chodzi, ajeśli nie, to nie m

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum klasy 1 H Strona Gwna -> Uczniowie
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastpny temat  
Autor Wiadomo
Juukla
Dyro



Doczy: 25 Sty 2014
Posty: 688
Przeczyta: 0 tematw

Ostrzee: 0/5
Skd: Finland

PostWysany: Nie 7:03, 23 Mar 2014    Temat postu: jeśli tak, to chyba wiem o co chodzi, ajeśli nie, to nie m

my mamy słaba silną wole to musimy z grubej rury [link widoczny dla zalogowanych] Pamietaj,ze do 5 dnia nie uzywamy soli.To bardzo wazne. Powoli, powoli..mam nadzieje, ze do niedzieli skoncze
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Jeśli imię ma być w 100% polskie należy nadać dziecku imię:
fryzjer janusz fijałkowski (wrocław) - odradzam!!!!
kurcze myślałam że więcej osób się wypowie...
[link widoczny dla zalogowanych]

A najgorsze, że nie mogę na razie nawet myśleć o zajściu, ach..... [link widoczny dla zalogowanych] Każdy organizm inaczej spala zbędny tłuszcz.

pomaga jej zmienić sposób myślenia o problemach związanych z zaburzeniami odżywiania się, sylwetk i wagi ciała; wyobracie sobie, ze te torbiele do 5cm da sie leczyc lekami. przez tydzien 2kg. A brzuch pobolewa od paru dni i zmienne nastroje mam, no i czasami tak jakoś mnie mdli. po 3 - całe życie piłam kawę -jestem a może byłam niskociśnieniowcem. [link widoczny dla zalogowanych]
Dziękuję dziewczynki, Juz czwartego dnia pozniej poznalam tam turka. nadzieję zawsze trzeba mieć, nie wolno poddawać się wątpliwościom i popadać w depresję i przygnębienie. szkoda rusin dla pedzia,a hanka to zdzira .NIgdy nie robi sie takich rzeczy przyjaciólce,ale jakie ma ona wartości jak drugi rozwód poza nia Z kolei koszulowa bluzka, swietny krój, doskonale w niej wyglądam... piszcie No ja jestem już 18 dni, od zdejcia aparatu Chodze już bez kuli, bo lekarz kazal mi odstawić kule po 2 tygodniach, a wiec tak zrobiłam A no Olivia widzialysmy się pewnie podaj adres e-mail a Ci wysle sory ze dopiero teraz pisze, ale ostatnio nie miałam dostępu do komputera :/
Czysciutko, sale dwoosobowe, telewizor, lazienka do kazdego pokoju, alarm w lazience i uchwyty do przytrzymywania.
[link widoczny dla zalogowanych]
jak masować usta?
[link widoczny dla zalogowanych]
u mnie była taka sytuacja.Otóz moj lekarz do ktorego chodzilam latami na wstepie powiedzial mi(mialam torbiele na dwóch jajnikach ok 3 cm)ze tego raczej tabletkami sie nie wyleczy i wskazany jest zabieg.Ale dla pewnosci poszlam do innego uznanego lakarza i ten dal mi nadzieje.Po kilku miesiącach leczenia kiedy moja wątroba zaczeła szwankować(torbiele zmniejszyły sie troszke)lekarz stwierdził ze jednak zabieg trzeba zrobić.


Post zosta pochwalony 0 razy
Powrt do gry
Zobacz profil autora
Wywietl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum klasy 1 H Strona Gwna -> Uczniowie Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Moesz pisa nowe tematy
Moesz odpowiada w tematach
Nie moesz zmienia swoich postw
Nie moesz usuwa swoich postw
Nie moesz gosowa w ankietach

fora.pl - za wasne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin