Forum Forum klasy 1 H Strona Gwna Forum klasy 1 H
wszystko o naszej 1 H
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UytkownicyUytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj si, by sprawdzi wiadomociZaloguj si, by sprawdzi wiadomoci   ZalogujZaloguj 

Coś Emmi pisze o likwidacji kafe, że adminowi nie zależy

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum klasy 1 H Strona Gwna -> Uczniowie
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastpny temat  
Autor Wiadomo
Juukla
Dyro



Doczy: 25 Sty 2014
Posty: 688
Przeczyta: 0 tematw

Ostrzee: 0/5
Skd: Finland

PostWysany: Sob 17:22, 22 Mar 2014    Temat postu: Coś Emmi pisze o likwidacji kafe, że adminowi nie zależy

efekty mniejsze ale trwalsze i zdrowasze [link widoczny dla zalogowanych] Czytałam w internecie o tym, link poniżej i zastanawiam się nad kupnem tego spwcyfiku, czy słyszałyście coś o tym.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Mam cos nowego o Atkinsie.
Pozdrawiam Was serdecznie i dzieki za zaproszenie, bede sie wpisywac jak tylko bede mogla, bowiem bardzo juz tesknie no i chetnie zawsze powymieniam sie spostrzezeniami
Normalnie poszłam na salę operacyjną położyłam się na stole operacyjnym i ogólnie to byłam bardzo ciekawa jak to będzie wyglądało.Zaczęło się od tego, że strasznie szczypała mnie żyła w którą wbito mi igłę z welflonem, ale pani tłumaczyła, że to od spirtytusu którym zdezynfekowała mi skórę...Samej operacji nie pamiętam jak wiadomo.Ale obudziłam się jak tylko wywieziono mnie z sali operacyjnej.I nigdy w życiu nie czułam takiego bólu.Czułam jakby ktoś ciął mi skórę na żywca.Okropne pieczenie, szczypanie, i ciągnięcie szwów..Płakałam i krzyczałam z bólu jak małe dziecko, a jak wiadomo nie powinnam po takiej operacji bo tylko mogłam pogorszyć swój stan.A młoda pielęgniareczka stwierdzila tylko, żebym przestała wreszcie wrzeszczec bo i tak mi to nic nie da.Prosiłam wręcz o znieczulenie w ciało...Dała mi jedynie w kroplówkę która sączyła się kilka razy dłużej niż normalnie ponieważ miałam , źle wbity welflon podczas operacji...Dodatkowo nie mogłam samodzielnie, normalnie oddychać, jedynie za pomocą maski z tlenem.A to wszystko przez to, że po pierwsze bolało mnie gardło po respiratorze , była to operacja w szyi, gdzie wycięto kawałek tarczycy, więc była rana i ciągnęły mnie szwy.Jakby tego było mało duzo wymiotowałam po narkozie więc to byl to kolejny ból nie do zniesienia...Na szczęście później zajął się mną, młody, sympatyczny i zabawny pielęgniarz i było już tylko lepiej...Tego samego dnia tzn w nocy samodzielnie chodziłam do toalety...Ale za nic w świecie nie chciałabym trafić tam jeszcze raz.A z tego co pwiedział mi lekarz robiący USG po operacji będzie to nieuniknione, pytanie tylko kiedy.Ponieważ usunięto mi tylko jeden i to tylko z kawałkiem tarczycy zamiast całym płatem a drugi na lewym płacie pozostał i jakby tego było mało zaczyna się tworzyć kolejny guz.Ale mam nadzieję, że będzie dobrze.Przy okazji dowiedziałam się jacy to sympatyczni są lekarze, szczególnie Ci którzy mają kilka tytułów przed nazwiskiem.
Chyba, że ktoś mimowolnie cie leczy np.
moze czym go spryska ..
zawsze mialam problemy ze snem ale od jakiegos roku to jest czysty obled.
[link widoczny dla zalogowanych]

Alberta maja dosc dluga zime-mrozna, sniezna, zimna wiec automatycznie pewne firmy potrzebuja pracownikow np, na okres ok7 miesiecy. [link widoczny dla zalogowanych] Hejka.

GOLIĆ... Znaczną poprawe przynosi również wstrzykiwanie kortykosterydów , które redukując stan zapalny i obrzęki zmniejszają tym samym ciśnienie w kanale nadgarstka. Mogę pomóc i doradzić na tyle ile to możliwe (podać telefony, nazwiska lekarzy itd.) Pozdrawiam gorąco. chciałabym abysmy my kobiety-matki samotnie wychowujące dzieci wspierały sie pomagały sobie w naszych codziennych problemach - prosze piszcie skąd jesteście i jak dajecie sobie rade tu w Polsce jak i zagranicą??Ja mam prawie 35 lat dwie nastoletnie córki tak naprawde od 1999 roku sama je wychowuje były mąż odszedł do innej kobiety,ale stwierdzam że z roku na rok coraz mi cieżej i gorzej. Biorę Bromergon od września. [link widoczny dla zalogowanych]
I sił więcej. nieboj sie operacji ja przed meczylam sie z nadczynnoscia 8 lat . Lampa nie błyska- nic się nie dzieje, a pani położna pokazuje mi mojego synka- a ja znów się pruję rób zdjęcie, a mój mąż na to, że nie ma w aparacie kliszy (to było 4 lata temu i nie mieliśmy jeszcze cyfrówki). Cos mi tam jeszcze świta...: oczywiscie ze warto na twoim miejscu nawet bym sie nie zastanawiala przeciez bez znajomosci jezyka ani rusz a jak bedziesz juz na miejscu zadko kiedy jest czas na intensywna nauke Dzieki. a co do minusow to jest ich wiele niestety.
niemożliwe.
[link widoczny dla zalogowanych]
jest lepszy sposub kup sobie rywanol i mocz 2 razy dziennie a dzikie mieso sie po prostu rospusci a rope wyciongnie serio to dziala mam 14 lat i wlasnie teraz mam noge w rywanolu to nic nieboli .
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]


Post zosta pochwalony 0 razy
Powrt do gry
Zobacz profil autora
Wywietl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum klasy 1 H Strona Gwna -> Uczniowie Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Moesz pisa nowe tematy
Moesz odpowiada w tematach
Nie moesz zmienia swoich postw
Nie moesz usuwa swoich postw
Nie moesz gosowa w ankietach

fora.pl - za wasne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin